Jesteśmy najlepsi

Aktualności

Aenean sagittis mattis purus ut hendrerit. Mauris felis magna, cursus in venenatis ac, vehicula eu massa. Quisque nunc velit, pulvinar nec iaculis id, scelerisque in diam. Sed ut turpis velit. Integer dictum urna iaculis vestibulum finibus. Etiam tempus dictum rhoncus. Nam vel semper eros. Ut molestie sit amet sapien vitae semper. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas.

19 lipca 2019
Z ogromną dumą i radością informujemy, że nasza szkoła otrzymała dofinansowanie na realizację projektu
18 lipca 2019
III turnus półkolonii SP1 w Mosinie odbył się przy dobrej, choć czasami kapryśnej pogodzie.

Szóstoklasiści w Kotlinie Kłodzkiej

W dniach od 13 do 15 maja br. uczniowie z klas 6a i 6b odwiedzili Kotlinę Kłodzką. Pierwszego dnia wszyscy musieli wstać bardzo wcześnie, gdyż już o 6 rano ruszyliśmy w drogę. Naszym pierwszym celem podróży był Złoty Stok i kopalnia złota. Następnie wyruszyliśmy do Kłodzka, gdzie mogliśmy podziwiać panoramę miasta z murów twierdzy. Każdy miał czas na zrobienie pamiątkowych zdjęć. Odrobinę zmęczeni pojechaliśmy do miejsca noclegowego. Wieczorem wzięliśmy udział w spotkaniu z ratownikiem Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego, który opowiedział nam o bezpieczeństwie w górach oraz zaprezentował sprzęt służący alpinistom i ratownikom.

We wtorek udaliśmy się na szczyt Szczelińca Wielkiego, przeszliśmy niezwykle interesującym szlakiem między krętymi i ciasnymi szczelinami skalnymi. Ponadto podziwialiśmy piękne widoki na Kotlinę Kłodzką. Po zejściu ze szlaku, przejechaliśmy do Wambierzyc, gdzie zwiedziliśmy bazylikę. Wieczorem bawiliśmy się podczas dyskoteki.

W środę przejechaliśmy drogą stu zakrętów przez serce Parku Narodowego Gór Stołowych do Kudowy Zdrój. Tam zwiedziliśmy ruchomą szopkę. Następnie udaliśmy się do miejscowości Czermna, aby zwiedzić kaplicę czaszek, która zrobiła na nas duże wrażenie. Dalsza część naszej wyprawy to spacer wzdłuż parku uzdrowiskowego do pijalni wód mineralnych w Kudowie Zdrój. Około godziny 14:00 przejechaliśmy do Zieleńca, gdzie weszliśmy na pokład kolejki „Dusznicki Ekspress” i przejechaliśmy nią z Zieleńca do Dusznik Zdrój. Około godziny 16:00 ruszyliśmy w drogę powrotną.

Pogoda nie zawsze była taka jakiej byśmy sobie życzyli, ale nie poddawaliśmy się. Zobaczyliśmy wiele ciekawych miejsc, mieliśmy czas, aby się wspólnie bawić i na pewno wiele wspomnień pozostanie na zawsze.