19 stycznia 2018
Wygrywanie przez programowanie

Przed Świętami dzieci z naszej szkoły nie tylko otwierały okienka kalendarza adwentowego  ze słodkim upominkiem, ale także każdego dnia wykonywały zadania z zakresu podstaw programowania.
Najpierw podczas zajęć z panią pedagog Anną Ciążkowską dzieci kodowały wzór choinki z wykorzystaniem kubeczków, kodowały trasę Angry Bird po posiłek, rozwiązywały sudoku, grały w kółko i krzyżyk oraz wykonywały zadania ruchowe wg określonego kodu. Na zajęciach z panią Alicją Plenzler dzieci programowały Ozoboty po wyznaczonej trasie, wykonywały zakodowaną gimnastykę,  stworzyły wioskę Świętego Mikołaja dla Ozobota oraz w przebraniu robota sterowały swoimi kolegami i koleżankami aby przeprowadzić ich przez labirynt krzeseł z określonymi warunkami do celu.
Każde zadanie było ciekawe i wiele nauczyło dzieci.

Pozdrawiamy wszystkich zaprogramowani na radość i zabawę!

 

Anna Ciążkowska i Alicja Plenzler

 

PS Przy okazji chwalimy się, że dzięki tym zajęciom prowadzące je nauczycielki wygrały udział w szkoleniu poświęconym programowaniu.