W NASZEJ SZKOLE TEŻ SIĘ DZIAŁO

POLSKA,

21-22 WRZEŚNIA 2017

WŁOCHY,

2-3

MARCA 2017

RUMUNIA,

2-3 CZERWCA 2016

POLSKA,

19-20

LISTOPADA 2015

W ZARZĄDZANIE PROJEKTEM WŁĄCZENI BYLI TAKŻE UCZNIOWIE. OTO RELACJE Z TZW. MIĘDZYNARODOWYCH SPOTKAŃ PROJEKTOWYCH

SPOTKANIE W RUMUNII, 15-19 MARCA 2016 R.

SPOTKANIE WE WŁOSZECH, 4-8 PAŹDZIERNIKA 2016 R.

Nr 13

SPOTKANIE W POLSCE, 16-20 MAJA 2017 R.

NASZ PROJEKT OPIERAŁ SIĘ NA MIĘDZYNARODOWEJ WSPÓŁPRACY,

KTÓREJ TOWARZYSZYŁY ROZMAITE PRZYGODY I DOŚWIADCZENIA

OPRACOWALIŚMY SCENARIUSZ, PRZYGOTOWALIŚMY KOSTIUMY,

SCENOGRAFIĘ ORAZ OPRAWĘ MUZYCZNĄ DO

ANGLOJĘZYCZNEGO PRZEDSTAWIENIA "BRAINS AT SCHOOL"

Nr 12

Nr 11

Nr 9

Nr 8

Nr 10

Nr 7

Nr 6

Nr 5

Nr 3

Nr 2

Nr 4

Nr 1

PRZYGOTOWALIŚMY 13 NUMERÓW MIĘDZYNARODOWEJ GAZETKI SZKOLNEJ

"ERASMUS+. BRAINS AT SCHOOL"

Nr 6

Nr 5

Nr 3

Nr 2

Nr 4

Nr 1

Istituto Comprensivo Muro Leccese

Liceul Matei Basarab Craiova

Szkoła Podstawowa nr 1

w Mosinie

JĘZYK ANGIELSKI

Nr 6

Nr 5

Nr 3

Nr 2

Nr 4

Nr 1

WYDALIŚMY 6 NEWSLETTERÓW, KTÓRE W SUMIE TRAFIAŁY DO PONAD 500 OSÓB

HISTORIA

BIOLOGIA

WIEDZA O SPOŁECZEŃSTWIE

GEOGRAFIA

FIZYKA

CHEMIA

MATEMATYKA

LEKCJA LITERATURY

WRAZ Z PARTNERAMI Z WŁOCH I RUMUNII NAGRALIŚMY CYKL

LEKCJI PRZYJAZNYCH MÓZGOWI

Minisłowniczek

polsko-angielsko-rumuńsko-włoski

Ulotka Zagadki logiczne

Ulotka ABC mózgu

Mózgi w szkole.

Przewodnik dla nauczycieli, rodziców i uczniów

MATERIAŁY WYPRACOWANIE W TRAKCIE REALIZACJI NASZEGO PROJEKTU

Od 1 września 2015 r. do 30 września 2017 r.w naszej szkole był realizowany projekt Erasmus+ Mózgi w szkole - wiedza jest potęgą!

 

Dzięki wsparciu Unii Europejskiej wraz z partnerskimi szkołami z Włoch i Rumunii zajmowaliśmy się szeroko pojętą neurodydaktyką, czyli wiedzą dotyczącą mózgu, zachodzących w nim procesów i warunków optymalnej pracy, która jest niezbędna, by efektywnie nauczać i uczyć się.

 

Główne cele naszego projektu:

1. Budowanie szkoły przyjaznej mózgowi przez poszukiwanie sposobów efektywnego nauczania i uczenia się, czyli neurodydaktyka w praktyce.

2. Rozwijanie i kreatywne stosowanie Technologii Informacyjno-Komunikacyjnych, czyli TIK w praktyce.

3. Zdobywanie wiedzy o mózgu w kwestii tego, co pomaga, a co przeszkadza w nauce.

4. Promowanie samodzielnego uczenia się, poszukiwania i selekcjonowania informacji oraz rozwiązywania problemów.